تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۱ Wednesday, 5 October , 2022
4
بازی رسانه ای

پشت صحنه چک ویل اسمیت

  • کد خبر : 1359
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
پشت صحنه چک ویل اسمیت
پشت پرده های یک نمایش خنده دار و موذیانه!

پشت پرده های یک نمایش خنده دار و موذیانه!

در اول کار لازم هست که مطرح بشه ویل اسمیت و همسرش کلکسیونی از مشکلات و اختلالات جنسی هستند  و هر دو و از طرفداران داشتن شرکای جنسی  جز خودشان هستند .

یعنی هر دو دوست دارند همسرشان جز خودشون با بقیه هم رابطه برقرار کند  و گاهی در حضور خودشان و این حتی علمی در برخی برنامه ها به آن اشاره شده است

خانم اسمیت حتی یه مدت به بازیگر خانمی که توی فیلم با ویل صحنه های +۱۸ بازی میکرد  پیشنهاد کرد که صحنه را جدی بگیرید و حرفه ای آن را بازی کنید تا مردم فکر نکنند که شهر من کار بلد نیست.

نکته‌ای که در چک ویل اسمیت است این است که خود ویل اسمیت بعد از زدن چک به مجری برنامه اسکار به زور جلوی خنده خود را گرفته بود و آنالیز تکانش ها و مولفه های روانشناختی مجری این را نشان می دهد که این صحنه بارها و بارها تمرین شده بوده و از قبل کاملا هماهنگ شده بوده است و متوجه شدن این نکته نیاز به دانش عصب شناسی و روانشناسی ندارد.

 اصل داستان چیست؟

  به خاطر جنگ اوکراین اقدام پوتین در یک مدت خاصی تمام رسانه‌ها قبضه شده و به سلطنت غول های دارویی رسانه ها مرخصی داده شد  و در رسانه ها این غول های دارویی جای خود را به اخبار مربوط به اوکراین دادند.

در این حین شرکت فایزر داروی جدیدی برای بیماریی به نام الوسپی ساخت اما یک مشکل وجود داشت و آن این بود که کسی نمیدانست آلوسپی چه دارویی هست و هنوز معرفی خاصی در افکار عمومی نشده بود.
این شرکت که در تبلیغات دارو های  خود بسیار موفق است این بار به عنوان اسپانسر مراسم اسکار پا به میدان میگذارد و خب طبیعتا حق نظر دهی در شیوه اجرای برنامه را نیز دارد.

نکته این جاست که طرز خیلی تصادفی  در مراسم اسکار باید دعوا بشود آن هم بر سر سر بدون موی خانم اسمیت که از بیماری آلوپسی رنج می برد که  که داروی آن را از قضا میزبان برنامه یعنی شرکت فایزر ساخته بود.

 و مجری برنامه به طور خیلی تصادفی در حین برنامه یک شوخی با خانم اسمیت می کند تا بر سر آن دعوا اتفاق بیفتد و فیلم آن دعوا بر سر زبان‌ها بیفتد و بیماری خانم اسمیت ،بعد از این اتفاق آمار سرچ‌گوگل آلوپسی  چندین برابر می شود و آمار مراجعه  برای تشخیص اسم چند برابر و طبیعتاً تقاضای آن نیز افزایش می یابد.

 فروشنده دارویی آلوپسی کیست؟ دقیقا شرکت فایزر

یک سناریوی قوی برای تبلیغات یک دارو و بازی رسانه ای جدید….

 

لینک کوتاه : https://javanagah.ir/?p=1359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
جوان آگاه می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها